niedziela, 18 grudnia 2011

Konkubent

Nie spodziewałyśmy się że w tak krótkim czasie ktoś się do nas odezwie, a jednak! 
to co, zaczynamy? ;-). 

PROBLEM :

Paulina, 16 lat.
' od trzech lat nie mam ojca. mieszkam z matką i jej konkubentem. od początku byłam do niego uprzedzona i moje obawy się sprawdziły. niespełna miesiąc temu, moja matka urządziła przyjęcie imieninowe na które zaprosiła większość naszej rodziny. jak to na imprezach bywa, alkoholu było sporo. około 24 poszłam do swojego pokoju, byłam zmęczona. ten hałas i to że wszyscy byli wstawieni mnie wkurzało. po 20 minutach, gdy już leżałam w łóżku, ktoś zapukał do pokoju. po chwili zobaczyłam Daniela - konkubenta mamy - zdziwiło mnie to. był dość mocno nawalony, położył się obok i zaczął mnie obmacywać. ostro się wkurzyłam i zarazem przestraszyłam. zrzuciłam go z łóżka i pobiegłam do łazienki. do końca imprezy siedziałam tam, a kiedy mama zaprowadziła go do sypialni, wróciłam do swojego pokoju. nie spałam całą noc. od tamtej pory zastanawiam się czy powiedzieć o tym mamie? doradźcie. ' 



RADA :

' Droga Paulino, 
to naprawdę poważna sprawa. naszym zdaniem, powinnaś o tym powiedzieć swojej mamie i to jak najszybciej. pomyśl co będzie jeżeli to się powtórzy? a co jeżeli następnym razem skończy się to gorzej, na przykład - gwałtem? wiemy, że nie łatwo będzie Ci o tym porozmawiać z mamą, ale to dla Twojego dobra. mamy nadzieję że wybierzesz dobre rozwiązanie i napiszesz do Nas, jak sytuacja się zmieni. powodzenia. '

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

aloo