niedziela, 18 grudnia 2011

Damy radę !

Witamy,

założyłyśmy tego blog'a by pomagać innym. może właśnie Tobie? trochę żyjemy już na tym świecie i doskonale wiemy o tym że problemy nas nie opuszczają. są też takie w których potrzeba rady innych i ich odmiennego spojrzenia na daną sytuację, po to właśnie tu jesteśmy. Dużo w życiu przeszłyśmy i wiele wiemy o różnych problemach. Miłość, szkoła, sprawy rodzinne, samotność, intymność itp, to dla nas nic nowego. Obiecujemy że postaramy się pomóc Wam i zmienić Wasze życie na lepsze. Tylko nam zaufajcie. To nic nie kosztuje, wystarczy chwilka, a dacie nam satysfakcję że może uda nam się komuś pomóc. To dla nas najważniejsze.
I jeszcze jedna prośba - w treści wiadomości prosimy o podanie imienia (lub pseudonimu ) oraz wieku.

Czekamy !  


Kontakt :
E - mail : dream2@onet.eu
Gadu - Gadu 39920383





1 komentarz:

  1. Ema . Mam na imię Ewelina i mam 14 lat . Chodzę do gimnazjum . W klasie mamy paru chłopców ale mi podoba się tylko jeden , ale w cale nie zwraca na mnie uwagi a jak już to walnie jakiś głupi tekst . Chciałabym żeby mnie polubił a może nawet coś więcej . Inne dziewczyny z klasy do nie go ' zarywają 'jestem w tedy zazdrosna ale nie umiem powiedzieć mu co czuję bo boje się , że będzie się śmiał potem ze mnie z kolegami . Może kiedyś mnie w końcu zauważy ... Już byliśmy raz razem ale nie wyszło chciałabym spróbować jeszcze raz :( Nie wiem co mam robić . Bardzo mi na nim zależy . Wciąż go kocham ...

    OdpowiedzUsuń

aloo