poniedziałek, 26 grudnia 2011

EMOcjonalność

Kacper, lat 17.

' czesc.
ciekawy pomysl z tym poradnikiem. ;)
no wiec, chcialem pogadac.

ciezko mi to okreslic.

moi rodzice sie ciagle kloca. a ja non stop tego slucham. jestem EMOcjonalny, jesli wiesz co chce powiedziec. i strasznie sie przejmuje wszystkim. mam slaba psychike i potrafie tak strasznie przejac sie tym, ze fryzjerka mi za duzo wlosow obciela, ze zaczynam ryczec i rozsadzac łóżko. . niewiem co sie dzieje po prostu mysle ze moze mam nerwice. nie wiem?'


Beata i Ewelina .
' zawsze tak reagowales i byles wrazliwy na wszystko czy to zaczelo sie od jakiegos czasu? '


Kacper

' tak naprawde zawsze sie wyroznialem z otoczenia. jestem troche aspoleczny i generalnie nie lubie przebywac w tlumie. co nie znaczy ze nie mam przyjaciol bo sa ze mna tylko nie liczni. wole miec 3 czy 2 niz 17 znajomych. a wrazliwy bylem od zawsze. . i wele przez to klopotow. niestety

nie pojde z tym problemem do pedagoga szkolnego bo sie boje ze moje problemy wyjda na jaw, ze nie utrzyma tego w tajemnicy. chyba ze psycholog. . ale czy tam trzeba isc z osoba dorosla?.. '




B & E .

' nie trzeba iść z osobą dorosłą. do psychologa beda pewnie dlugie kolejki. wiec w miedzy czasie moze warto zgłosic sie do pedagoga szkolnego? po to tam jest żeby pomagac i obowiązuje go tajemnica wiec na pewno nie wyjdzie to poza gabinet. a może on właśnie Ci pomoże? Warto spróbować.  

powinienes też o tym porozmawiać z rodzicami. powiedziec im,że ich kłótnie bardzo cię męczą i przejmujesz się nimi. może jakoś zareaguja i zmieni sie wasza sytuacja w domu. potrzebujesz ich wsparcia. '

Kacper
' sproboje. moze i tak. troche mi daliscie do myslenia. moze jednak pojde. . nie chce sie tak denerwowac byle gownem.  '

[...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

aloo